tisdag 8 mars 2011

snodde en list från sofia och jag har ju skitråkigt så jag kör.

väldigt lång lista för den som orkar

Lovar du att vara ärlig? jaaaa.
Du heter: Cissi Ohlsson
Beroende av: öl?
Vad tror folk om dig? vet inte, förmodligen en festprisse eller nåt.
Stämmer det? Ja.
Vad får du oftast komplimanger för? min röv som jag hatar mest av allt.
Hur imponerar man på dig? vara sig själv och stå för vad man tycker.
Brukar du skratta för dig själv? JÄMT! Jag är mer blåst än jag ger sken av och skrattar ofta åt saker som blir fel i huvudet.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Hi, From Orange. Your remaining credit is £0.23.
Var bor du? London
Trivs du där? Jag trivs bättre än jag själv förstår.
Sprit, cider, vin eller öl? Vin och öl.
Brukar du bli för full? För ofta.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Anthony and the Johnson's - Blue Angel, Slipknot - Snuff eller Screaming Jets - Shivers.
Vad har du för mobil operatör? Orange
Är du allergisk i mot något? pollen
Nästa mål i ditt liv? Flytta till ett annat land och tjäna bra med pengar och betala av mina skulder.
Hur svarar du i mobilen? hallå?
Vem ringde du senast? Det kostar multum att ringa i detta land så jag messar bara. Sist jag ringde någon var nog 3 månader sedan.
Antal timmar sömn inatt? 7 timmar
Sov du ensam? Jepp.
Brukar du komma i tid? Tidspessimist och kommer alltid för tidigt.
När mår du bra? När jag är med mina vänner.
När blev du fotad senast? I fredags.
Hur känner du dig nu? superglad tack vare det fantastiska vädret.
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vad tycker du om fötter? Fina
Vilka saknar du? MINA VÄNNER!!!!!!!!!
Hade du en bra kväll igår? Jag gick och la mig kl 19.00 så jag hann inte ta del av kvällen så mycket.
Favoritdryck på morgonen? vatten
Rakar du benen? varje fredag. haha
När brukar du oftast gå och lägga dig? Oftast runt 22.00 ibland tidigare.
Är du blyg? Neej verkligen inte. Bara jävligt feg.
Vill du hellre ha mail än brev? jag vill hellre ha brev men jag skulle inte orka ha en brevväxlingsrelation med min familj för jag är för lat. så de får bli mejl.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? orka.
Är du nöjd med ditt liv? Jaa, hur kan jag inte vara det? Jag har följt min dröm och flyttat utomlands.
Är du bortskämd? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA. Verkligen inte.
Vad gör du i morgon? Jobbar som vanligt.
Vad är det värsta du vet? folk som tycker jävligt synd om sig själva hela tiden.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 800 per vecka typ.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? -----
Vad längtar du till? Jag längtar alltid efter fredagar.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har dom finaste, vackraste och bästaste vännerna i hela världen.
Vad använder du för shampoo? Tresemme
Vad är det finaste du fått? jag vet inte. jag tycker det är jobbigt att få presenter.
En speciell dag du minns? Studenten.
Hur gammal är du? 22. snart 23. hjälp.
Är du kär? Neeeeeeeeeeeeeeeeej.
Om fem månader? Enligt planerna ska jag bo i Norge då. Men man vet aldrig.
Du samlar på? minnen
Gröna eller röda äppeln? Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? jag hatar att prata i luren, men hade jag bott i Sverige hade jag ringt mamma. Annars messar jag alltid Sofia.
Gillar du golf? Boooooooooooooooooooooooooring

Vilken tid gick du upp idag? 06.45
Har du sovit i din egna säng inatt? Jaaaaaaaaaa.
Har du strumpor på dig nu? Japp.
Är det okej att gråta? Ja.
När grät du senast? Igår kväll.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av alla min ångestskulder jag samlat på mig.
Bär du glasögon eller linser? ingetdera trots att jag är halvblind.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? verkligen inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon? runt ett-två tiden typ.
Har du piercing? ja
Vill du gifta dig? vet inte
Solar du ofta? HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA! Nej.
Är du bra på att laga mat? Ja.
Tre saker du vill ha varje dag? sol, värme och glädje.
Är du flygrädd? Ja, men jag börjar vänja mig.
Roligaste ämnet i skolan? engelska, svenska och rörlig bild.
Tråkigaste ämnet i skolan? Kemi, Fysik och matte
Badkar eller duschkabin? badkar.
Hur vig är du? Väldigt vig.
Tre saker du absolut inte kan göra? bära vitt (enbart linnen), dricka mjölk och trycka ner andra för att själv må bättre.
Är du musikalisk? Ja, jag skulle nog kunna påstå det.
Antal döda krukväxter i hemmet? JAG försöker rädda livet på dom stackars blommorna som har livet hängandes i en skör tråd i detta hus.
Vad dricker du helst när du är törstig?iskall cola eller vatten.
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? jag har aldrig känt att dom sakerna är något jag vill göra.
Bästa känslan? Trygghet.
Värsta känslan? rädsla
Vilken är din favoritglass? choklad.
Favoritpizza? dominos pizzor rules.
Tror du på ett liv efter döden? Ja, det tror jag.
Har du vunnit en prispokal någon gång? jag har kommit tvåa i en individuell gymnastiktävling, men jag fick ingen pokal :(
Tycker du om sushi: JA!
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn eller chips.
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja, för alltid.
Har du egen trädgård? Familjen jag bor med har.
Har du tandläkarskräck? Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvällsmänniska helt klart även fast jag gillar tanken att gå upp tidigt och fånga dagen kan jag inte förmå mig att göra det om jag inte måste.
Vilken ögonfärg har du? Blå-grå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Jepp
Vilket är ditt favoritdjur? katt och häst.
Biter du på naglarna? När jag har tråkigt.
Röker du? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. enbart på helger pga av mitt jobb dock.
Hur ofta tränar/motionerar du? joggar 3 ggr i veckan. typ.
Senaste låt du hörde? Static med Sahara Hotnights.

1 kommentar:

N sa...

Tusen punkter och jag hade ändå sträckläst ;) Kul med solariet :D