tisdag 22 mars 2011

vad roligt. skriver värsta glada inlägget igår och så inatt hade jag ett rent jävla helvete. hjärnspöken hjärnspöken hjärnspöken.

igår skulle jag och sofia på bio. det gick åt helvete, fanns inget att se så vi körde fullt ut på Nandos. Ni som inte haft Nandos har missat ert livs orgasm, helt klart.
Vi hade en sån kväll när allt man säger bara är helt rubbat.

(vi sitter på bussen)
Cissi: Fyfan, vad han framför luktar svett. Känner du?
Sofia: Neej, känner inget alls.
Cissi: Helvete vad han luktar.
Sofia: Jag har tappat mitt lypsyl ju
Cissi: Jag också, försvinner hela tiden
Sofia: Men du sa ju att du kände svettlukten.
Cissi: vad har hans svettlukt med lypsyl att göra?
Sofia: Lypsyl? Jag sa luktsinne.

Cissi: Finns det palmer i Mexico?
Sofia: Palmer finns bara över vattnet.

Inga kommentarer: