tisdag 5 april 2011

mjusik

eftersom jag spenderar mycket tid hemma så spenderar jag också mycket(läs: sjukt mycket) tid på att lyssna på musik. jag kopplar bara in ipoden i högtalaren i köket och så är det fullt ös. många gånger är musiken på hela dagen och familjemedlemmar kommer och går i köket och hör musiken som pumpas ur högtalarna. Här kommer ett par låtar som titt som tätt dyker upp på spellistan och som kanske inte är så passande att spela i ett familjehem

1. Fuck the Pain Away - Peaches
2. Satan's Prayer - Ghost
3. Fuck Forever - Babyshambles
4. Angelfuck - The Misfits
5. Last Caress - The Misfits
6. Fuck You - Lily Allen
7. Sex on Fire - Kings of Leon


Sen har jag fått lära mig hur man uttalar Pete Doherty's efternamn. Jag har alltid sagt Daherty men man säger Dagerdy eller Dakerdy (beroende på vart i London man kommer ifrån). Vart fan kom G:et och K:et ifrån? suck....


Inga kommentarer: