måndag 16 maj 2011

the church not a church.

ja.

vart början man? I det stora hela så var The Sounds grymma på spelningen i fredags. vi fortsatte festande på lördagen och planen var att på söndagen gå till en australiensk bar som heter The Church, dom öppnar 12 på förmiddagen och har öppet 4 timmar. klockan elva blir jag väckt och befinner mig fortfarande i ett berusat tillstånd och nån timme senare börjar vi den långa färden till Clapham Junction, där baren befinner sig. Jag trodde alltså att det var en liten bar man satt och tog nån bärs på. ack så fel jag hade. det var en fet jävla klubb med 90% utklädda besökare. man köper en drinkbiljett och får då en påse, väska, som man kan hänga över axeln fylld med 3 öl. dom körde bara goa klassiker och sedan började någon slags tortyr av frivilliga uppe på scenen där en tjej iklädd string och nån klen bikiniöverdel utförde lätt sadistiska tortyrspel på valfri besökare. sen när hon var färdig började hon strippa av sig det lilla hon hade på sig och smörjde in sig själv och bresa med benen och hejhå vad gjorde hon INTE?
Sen blev det dans för hela slanten och det som hände på The Church stannar på the Church dock, för jag tror vi alla släppte våra hämningar lite väl mycket den där söndagen. Men fantastisk dag var det och när klubben stängde satte jag mig på tuben och åkte 21 stationer hem till huset där barnvaktandet börjar. För dom som inte skulle jobba beger man sig efter The Church till en annan klubb som heter The Walkabout, i Sheperds Bush, och fortsätter galenskaperna.

Om ni åker till London så är det ett måste att besöka The Church om man gillar utflippade fester. Det var fan guld värt!

Inga kommentarer: