torsdag 12 maj 2011

ojoj. i tisdags blev det parkhäng och öl med gänget. Veras näst sista dag i London så det skulle avskedsfestas för hela slanten. 6 öl senare var man lagom ostadig på benen och begav sig till Camden. drack lite mer bärs och landade lagom packad i sängen runt 03. 4 timmar senare ringde väckarklockan och det var minst sagt en zombie cissi som sengångade sig upp ur sängen. 12 arbetstimmar senare begav jag mig till Hendon för att möta Sofia, lämna hennes resväska och sen åka hem och sova. det blev väl inte riktigt så, pizza och chips för hela slanten och en norsk zombiefilm senare befann jag mig i sängen och försov mig dagen efter. gav ungarna sin frukost och sen la jag mig och sov några timmar. fortfarande omättligt trött och att jag måste traska med lillan till parken i några timmar gör inte saken bättre.

nej ikväll blir det sängen så fort arbetsdagen är över. måste vara pigg och kry och fit for fight när The Sounds spelar på Koko's imorgon. Adjökens!

Inga kommentarer: