lördag 28 maj 2011

jag har märkt att elin är en JÄVLA poser alltså. Jag vrider av garv bara jag tänker på det. Så fort min kamera åker fram och jag ska ta en av mina fruktansvärda pose bilder så kommer hon och rycker kameran ur handen " cissi så där posar man inte. ställ dig så där, flytta handen en cm, vrid huvdet lite åt höger, le lite, öppna ögonen lite mer, vicka på höften...." osv osv. när vi var vid the church så fanns det en obemannad bardisk. vad händer? Jo hon hoppar upp och posar som en sjöjungfru, jag har ett tjugotal bilder där det är genomtänka rå pose bilder på henne. sen försöker hon få mig att ligga där och kravla sexigt. tro mig, jag kan inte dra av en sexig pose bild på en bardisk. Men det är fantastiskt!

sen är elin inte den bästa på att uttrycka sig korrekt vid alla tillfällen. hon märker inte själv att hon ibland säger fel. igår sa hon: jag har känt henne sen "bordsben". en annan gång pratade hon med en kille på engelska: well, when i get off work i cant wait to "knäppa" a beer. ytterliggare en annan gång sa hon " ja men ellie är så söt, hon brukar sitta i sitt rum och "joddla" för sig själv. jollra elin. JOLLRA.
eter.

Inga kommentarer: