fredag 20 maj 2011

massförstöring.

idag har jag skrubbat, förstört mer saker i huset, läst en bok i solen, lekt med lillan och massa mer därtill. klockan är bara fyra men jag är fanimej effektiv på fredagar.

appropå förstöra så kommer dom behöva renovera och ommöblera hela jävla huset när jag dragit. vareviga dag förstör jag något, och försöker komma undan med det genom att skylla på barnen, lillan, eller fusklaga det som jag pajjat. igår skrubbade jag kylen för våldsamt så locket i dörren gick sönder, fick dock betala priset för den saken med en gång genom att locket flög in in käften på mig och lämnade en fläskläpp. tidigare pajjade jag en hylla, men det vet dom inte om... än. Locket skyllde jag på minstingen. jag är en hemsk människa ja.
Idag ville jag spendera så mycket tid jag kunde utomhus, men måste ju samtidigt jobba så jag började skrubba terassdörrarna. Är man religiös jude måste man ha en sån där sak i alla dörrgångar, som sitter fast med något klister. Jag har väl pajjat 4 sådana vid det här laget. Normalt sett brukar jag bara lägga dom på golvet så dom tror att den bara "lossnat" av sig själv. Men idag erkände jag dock och fick till ett svar: jaja, det är ingen big deal, jag fixar det sen. jaha, här har man fått panikångest över att jag pajjat alla deras religösa prylar och så bryr dom sig knappt. I mitt rum har jag haft sönder antennen till teven, något dom inte vet om, jag klurar fortfarande på hur jag ska kunna laga den på mitt egna lilla sätt!

för att klargöra det här med att skylla ifrån mig eller fusklaga så är det så att jag kan erkänna att jag råkat ha sönder något, men när man förstör nåt så regelbundet som jag gör så kan man inte erkänna varje gång, det skulle bli för dyrt att ersätta allt. då får man dra en vit lögn och sen be gud om förlåtelse. han förlåter ju alltid så.

Inga kommentarer: