måndag 23 maj 2011



haha sitter i soffan och försöker fokusera på annat än den katastrofala huvudvärken jag plågas av. det är baksmälla i sin renaste form så det är bara att härda ut smärtan. sitter och tänker på gamla fylleminnen och sinnesjuka saker man gör på fyllan. igår skicka jag ett mess till elin som sade: random things i found in my bag: three FULL packages of cigarettes, blue pall mall. dont even smoke that shit. 5 lighters. wallet gone. one coke. a roll of toilet paper. two beers. and i have no recollection of this whatsoever. hahaha and its a fucking sunday.

ja. det går alltid vilt till på kyrkan. det är rena rama köttmarknaden och heter man Ida så hånglar man upp 10 pers, jag höll mig till ett hångel, en snubbe med dreads som kom från Australien. Elin fick en stalker som vägrade lämna henne ifred så hon tog till drastiska åtgärder och fick honom utslängd.
denna gång klädde jag och elin ut oss, för det är sånt man får göra när man går till The Church. Vi sprayade oss helt i guld och allt vi bar var guld. sen vann vi tydligen en fancy dress competition. jag har blåmärken över hela benen och huden under naglarna på tummarna är typ "sönder".

en gång snodde jag och danne en katt på fyllan. det är inte okej!

Inga kommentarer: