torsdag 23 juni 2011

hemlängtan.

jag vet varför jag inte kan hålla min löften jag lovar mig själv emellanåt. jag glömmer ju för fan bort dom.

förra vecka söp jag stenhårt i tre dagar och lovade mig själv att bara dricka en gång kommande vecka, tackade ja till ett barnvaktsjobb lördag kväll bara för att kunna hålla mig ifrån fest. likt förbannat sitter jag tisdag kväll och bärsar med några killkompisar från sverige. blir full? Absolut. Så nu sitter jag här, torsdag och är helt jävla slut i huvudet. Humöret på sämst tänkbara humör. Gick upp klockan sju, gav barnen frukost och klockan nio la jag mig och sov i tre timmar. I.D.I.O.T.

Har fruktansvärd hemlängtan. Vill hem nu. Strosa runt på Stockholms gator i den svenska sommaren och njuta av hemma. Men jag får pina 1,5 månad till innan jag är i Sverigeland.

Inga kommentarer: