onsdag 21 september 2011

bitter bitter bitter bitter.

så gick jag till doktorn idag för att få p-piller utskrivna för p-ringen gav mig cancerångest av alla sketna jävla bieffekter jag fick dras med. läste igenom bieffekterna och kände ur ilskan började koka inom mig. här sitter jag och ska knapra tabletter som kan ge mig cancer i framtiden bara för att jag inte ska kunna bli med barn. blir arg över att vi tjejer ska behöva äta ett stycke piller och dras med äcklig jävla skitmens. piller mens piller mens piller mens. cancer piller mens. cancer piller mens. överväger gravt att skita i alla jävla hormonmedel det finns och köra på den gamla hederliga metoden. då får man inte vårtor i muttan heller. skita i det i ren protest. jag vill inte bli fet. eller få äckliga bajsfinnar i ansiktet. jag vill inte ha cancer i pattarna heller och få dom avskurna.

fan vad less jag är på order hormoner. och när det gäller sex är det fan orättvist att vara tjej. jag ska bli celibat. hejdå

4 kommentarer:

Elin sa...

Vårtor i muttan..... Hahaha alltså Cissi, du gör mitt liv alltid en aning roligare!! By the way, celibat... In my ass heller, du får ett pris då :P

. sa...

Hahaha. så jävla bitter men ändå en glad liten lärka. Miss u love..

Din syster sa...

preptatidu vet att har du ätit p-piller något år så minskarrisken för cancer..tänk dig mig då som ätit det i 7 år vilken bra skyddsfaktor:P hehe

. sa...

jaha, det visste jag inte. dåligt påläst som vanligt. haha.