söndag 25 september 2011

spider cemetary

kommer hem med benen dragandes efter mig och landar min feta röv på toalettstolen och placerar tröttsamt huvudet i knäet. efter en hundradels sekund ser jag en enorm skugga längs toalettväggen. där sitter han, Aragogs kusin, och gnider sina äckliga håriga ben längs mitt rena badrumsgolv. jag avbryter mina toalettaffärer kvickt och springer utifrån toaletten. vad gör jag nu? jag har en gigantiskt spindel på min toalett och jag behöver nyttja min toalett. familjen sover. detta får bli en tvåmanna show inser jag.
så jag samlade allt mitt mod och slängde en handduk med gamla spindelkadaver (fick under fredagen göra mig av med ett mindre spindellik i duschen) över honom. för att försäkra mig om att han var avliden tog jag en Dr. Marten känga och klämde åt honom riktigt hårt så att benen knakade. Nu ligger han under en hög av skor, handdukar och badrumsmattor och jag inväntar morgondagen då mannen i huset får göra sig av med liket.

(google bild på en äcklig spindel uteblir. ni får föreställa er hur han såg ut istället. typ som aragog i harry potter)

2 kommentarer:

elin sa...

Önskar jag vore där så jag kunde hjälpa dig med aragog! :'(

. sa...

Jag också min kära.