onsdag 9 november 2011

United Kingdom


jag googlade över lite framtida potentiella hus för min del. dvs om jag gifter mig lite sådär halvrikt. alla hus hamnade i denna kategori. gammalt spökhus, gråmulet, dunkelt och vid någon liten söt lake. alla andra fina bilder där solen lös tilltalade inte riktigt mig. inte alls. jag får väl motvilligt erkänna att jag är en människa som gillar gråmulna dagar. därför är england perfekt för mig. får jag för mig att flytta till Irland-Skottland-Wales eller Nordirland så vinner jag nästan på lotto för där lyser solen enbart med sin frånvaro och paraplyet är en människas bästa vän.




drömmen att stå på denna enorma klippavsats och bara... stå där och andas.


Ännu en dröm. Vid någon kust i Skottland.


Jag har någon sjuklig fetisch för klippavsatser verkar det som...


dunkelt, gamla slitna hus och regn var det ja.

Inga kommentarer: