tisdag 6 december 2011

jag gjorde misstaget att försöka med pillrena igen. jasmin. skulle jag inte gjort.
jag är ständigt förbannad och ilsken och sur och tvär. igår messade Dalia mig och frågade om allt var okej, hon tyckte inte jag var mig själv. Neeej fan heller. Jävla hormonpillrena gör mig galen. jag har pendlat mellan gråtattacker och profylax andning för att undvika att jag slår sönder nåt i huset.
vissar människor har ju sådana här humörsvängningar jämt. hjälp vad jag tycker synd om dom. det är ju så energikrävande att vara arg hela tiden. jag är helt utmattad nu av alla negativa tankar.
jag skulle vilja genomgå en 2 minuters hormonrensning ur min kropp. sist tog det mig en vecka att komma tillbaka till mitt vanliga jag efter jag slutade med pillrena. en vecka.


på den här bilden försökte jag tillochmed le. så bra gick det.

1 kommentar:

N sa...

Jag ska iaf se till att du ler stort hela julen :)