tisdag 31 januari 2012

aaah. jag som inte ville bli kvar pa detta jobbet for lange, men nu har jag blivit sa bra van med alla att det blir en san dar "man stannar for att alla ar underbara" syndrom. Pa mitt jobb finns det mer homosexuella an heterosexuella. Helt underbart att jobba dar det finns en san stoooor mix mellan olika manniskor. Hogsta chefen ar homo han ocksa och en gang sjukanmalde han sig fran jobbet for ha lag pa sjukan efter att ha tagit for mycket ecstasy. dock sa ska man inte lata sig luras. han ar varldens javla bitch nar han inte fatt ligga, som idag.

efter 7 morgonpass i rad ar jag varldens lyckligaste att antligen fa SOVMORGON, har knatat upp 3 varje natt i 7 dagar. Statt och vantat pa nattbussen i svinkylan, ensam, vareviga javla natt. det varsta ar att lamna en varm och gosig karl under tacket. han far sova massa timmar till medan jag sitter och fryser i en busskur. bittert som bara fan.

nu ska jag ivag med halva jobbstyrkan och dricka mig valdigt berusad, bara for att jag for en gang skulle kan GORA nat efter jobbet.

1 kommentar:

Mikaela sa...

jag ska då inte klaga på att jag går upp tjugo över sex.. hahaha messa din adress!!!