fredag 9 mars 2012

igar hade jag verkligen varldens basta fredag. jag klev upp klockan 7 nar killen drog ut pa en springtur och tvattade klader, at frukost; organisk yoghurt med gojibar och tva stekta agg och kollade pa top model sverige, sen tog jag bussen till Brent Cross och shoppade nagra timmar for att slutligen aka till jobbet och plocka upp Shaun och Karina for middag. At varldens godaste halloumiburgare och vi delade en meze tallrik till forrat och nagra for manga glas vin. har inte skrattat sa mycket som vi gjorde pa lange och jag langtar verkligen tills vi alla flyttar ihop. efter 5 timmar och en nota som landade pa 130 pund akte jag till Camden med Malin och tog tva ol.

angaende rokning sa tog jag nagra cigg igar eftersom jag drack vin och fy vad jag skamdes over mig sjalv och inte fan var det gott heller. kan det verkligen stamma att man blir acklad av cigg efter inte ens en vecka som rokfri? kommer jag snart fa en niktion attack och sitta som en skorsten och roka ifatt alla cigg jag missat under denna tid? jag vet inte. men konstigt ar det.

Inga kommentarer: