torsdag 29 mars 2012

jag har

- haft varldens basta helg med familjen
- fatt sjukt mycket nya klader
- kopt nagot helt galet, nagot jag inte vet om jag kan bara upp
- fatt drom schema for 2 veckor pa jobbet
- njutit av 7 dagar med skinande sol och boljande varme.
- suttit i primrose hill med malin och andats sommar och druckit ol
- fatt sjukt festivalsug
- fatt varldens pollenallergireaktion
- blivit sa lycklig att det ar laskigt
- atit sushi fyra dagar i rad (man far ta konsekvenserna efterat)
- skrattat sa jag tappat andan
- blivit nastintill skuldfri


jag gar och skamtar om att snart kommer vi drabbas av 7 dagars monsunregn for en vecka med bara sol och varme hander ju inte, inte i lilla regnlandet.
och sa i ar valde min kropp att reagera pa pollen sa nu kan jag knappt oppna ogonen eller andas. men jag bryr mig inte for sommaren har kommit till london.

2 kommentarer:

N sa...

"blivit sa lycklig att det ar laskigt" = it's about time :)

MIKAELA sa...

JAG SAKNAR DIG SÅ SJUKT MYCKET! <3