torsdag 29 mars 2012

jag kan kanna hur dom irlandska vindarna kallar pa mig









om jag inte hade pojkvan hade jag vid detta laget packat mina vaskor och akt till irland. jag kanner nagon oforklarlig kraft som drar mig dit, som att nagot stort vantar pa mig dar, eller bara att min sjal kanske finner ro dar. eller sa maste jag bara satta mig i en bil pa route 66 med tuttarna i vadret och bila genom den heta oknen och fa kanna att jag inte existerar for nagon annans skull ett tag, slita mig ur samhallets klor for nagra manader.

6 kommentarer:

fia sa...

varför ska en pojkvän hindra dig från detta? fia

. sa...

han hindrar mig inte. jag vill inte flytta ifran honom bara.

Elin sa...

Alltså de där bilderna var ju så sjukt magiska att nu vill jag också flytta till Irland och ge själen ro! Men vi sitter i samma båt, att lämna gubben isn't an option

fia sa...

du får dra me han!!

. sa...

Haha, Chrissan skulle aldrig flytta till irland, dock funderar vi pa andra lander...vi far se vad framtiden utvisar!

N sa...

Fint! Å vad jag blir glad över tanken att du nu får flasha leendet över de irländska vidderna också... skithäftigt :)