tisdag 6 oktober 2009

Klockan inte ens 12 och jag är uppe...

Igår var jag trött som nyfödd bebis och däcka redan klockan åtta på kvällen.. Det är häpnadsväckande då jag brukar somna sex på morgonen i vanliga fall. Så imorse när jag vakna 06.30 var jag helt lost när jag såg att Märta satt i vardagsrummet. Sömndrucken och förvirrad försökte jag förstå om det fortfarande var kväll eller om det var morgon. Det visade sig vara morgon och även om jag var pigg så la jag mig och sov några timmar till, har ju inte direkt några ärenden att uträtta så tidigt på morgonen.
Ikväll har jag skola kl 18.00 och det enda jag är nervös för är att jag inte ska hitta till salen!!
Sen ska alla börja hata Marilyn Manson, för han har ställt in sin spelning i Sverige den jävlen !!!!!!!!!!!!!!!!!



2 kommentarer:

Josefine sa...

Kul att hitta dig, då vet man vad du håller på med på gamla dagar :) hoppas allt är bra med dig. kram

. sa...

BAAH! Det var hundra år sedan ju! Allt är finemang med mig..:P