torsdag 21 oktober 2010

jag har insett att så länge jag har musik så är inga hushållsysslor tråkiga.

jag har spenderat morgonen med att stryka och vem fan stryker sina kalsonger? Alltså jag stryker dom men vem bryr sig om att få dom strykta? Här bryr dom sig. Jag är häpen.
Avnjuter en kosher lunch och njuter av solen, lugnet och stereophonics som står för musikunderhållningen idag.

jag undrar varför jag tycker det är skitkul att följa ungarna till skolan, det är verkligen dagens höjdpunkt, och hämtning också då. vafan, jag ska tycka det är skitkul att kedjeröka och bli full, inte hämta och lämna barn på skolan. meeeeeenmeeeeen.

dom använder inte ordet closet här, och pants och trouser är tväremot vad jag lärt mig, den amerikanska versionen. mah! jag börjar få lite häng på saker, ungarna lär mig engelska, det känns ju bara underbart!


på lördag blir det fest, fest, fest. som jag har längtat. oj! öööööl.

Inga kommentarer: