torsdag 14 april 2011

ej för känsliga läsare.


en gång i veckan byter jag lakan hos familjen Haber. det är skitråkigt men tar inte alltför lång tid DOCK håller den äldsta pojken på med någon slags snorkråkeodling i sin säng och jag kan säga som så att varje gång jag byter hans lakan får jag svälja en eller två kräkor. för det första sover han på övervåningen i våningsängen och på väggen, som är ljusblå, smetar han av alla kletiga snorkråkor så väggen är numera blå/snorgrönfärgad. Visst väggen går att undvika att vidröra och titta på men antingen så rymmer några av hans fängslade snorkråkor ner från väggen eller så dumpar han några medvetet i sin egen säng. så när jag ska byta lakan så ligger det en veckas torkade snorkråkor över hela jävla sängen.
sen måste jag ju tilläga att jag är imponerad över hur mycket snor han lyckas producera varje vecka. för snorkråkor är små och det krävs mycket mycket att skapa ett helt hav dom.

Inga kommentarer: