tisdag 31 maj 2011



Namn: Cissi
Piercingar: Två halvt igenväxta i läppen.
Tatueringar: Två.
Längd: 169 centimeter.
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Svart.
Fräknar: Massor på näsan men min äckliga blemmiga hy döljer dom små söta fräknisarna.
Motto: Dream like you would live forever. Live like you would die today.
Kär? Nope.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Rånjuter av mina sista två månader i London.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland.
Vilket schampo använder du? Tresemme för skadat och livlöst hår.
Vad är du rädd för? Havet. Mörkret. våldtäktsmän. Förlora mina nära och kära.
Gillar du berg- och dalbanor? JA!


Senaste…
Filmen du hyrde? Hjälp. Orphan på Statoil macken i Jakobsberg tror jag. Jag borde vara svartlistad för filmhyrning vid det här laget. "Glömmer" alltid att lämna dom i tid.
Filmen du köpte? Monthy Python boxen tror jag.
Låten du hörde: Houses - Johnossi
Låten du laddade ner? Mavericks albumet med Johnossi
Personen du ringde? Elin.
Personen som ringde dig? Syrran.
TV-program du såg? The Hills.
Person du tänkte på? Maayan.


Favorit…
Låt: The black lodge - In mourning
Sak att göra: Gå på promenader. Hänga med vänner. Knäcka en bärs efter jobbet på en fredag.
Sport: Fotboll och hockey.
Kläder: oversize kläder och kjol.
Film: Zombiefilmer.
Bil: hippiefolka.
Serie: True Blood.

¨
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Öh ja...?
Varit i slagsmål? Nej, jag tror på att uttrycka sig verbalt snarare än med knytnävarna.
Blivit arresterad? Konstigt nog inte.
Träffat någon från internet IRL? Nej.


Antal…
Gånger du varit kär? Förälskad 2, Kär 1.
Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång.
Hjärtan brustet på grund av dig? Många gånger skulle jag tro eftersom jag är en häxa.
Tjejer du kysst? Ja, men full och glad så var det "rebelliskt" att hångla med tjejpolarna i yngre dar.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Expressen 1 gång, sen några gånger under min barndom när jag sysslade med gymnastik och vann tävlingar.



Senaste…

Boken du läste? Kall som graven av Peter Robinson. Läst alla hans böcker.
Personen du fick e-mail av? Mamsingen och Niclaz.
Personen du fick brev av? Mamma som skickade kläder och massa svenskt godis. Mums!
Personen du fick sms av? Elin. Det stod: Yes :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans? julafton.
Saken du köpte? ett par glasögon som accessoar.

Inga kommentarer: