lördag 2 juli 2011

it's a beast

men så himla roligt då.

skulle springa upp till rummet och hämta en sak och vad sitter utanför dörren och busar? Jo, den största jävla spindeln någonsin. Jag har inte varit medveten om hur jävla rädd jag är för dom. Inte dom små rackarna, dom rör mig inte i ryggen. Men dom där större. En halvtimme efter mitt möte med denna best och jag skakar fortfarande och hjärtat slår nåt fruktansvärt hårt i bröstkorgen. Detta resulterar i att jag måste ut och bärsa i samma outfit som gårdagen, ingen dusch, inga foundation eller puder, ingen ytterjacka för den är i rummet. Jag har länge övervägt att smyga över till grannen och fråga om han kan komma över och ta dö på den. Men eftersom det inte är mitt hus så känner jag inte att jag har rätt att göra så.
Vilken jävla dubbelmoral, jag sov ju inte ensam i huset inatt direkt. Och så går karln och bondar med grannen. Diskretion hallå? tänk om han tjallar till familjen, då är jag en rökt kalkon. Helvete.

Inga kommentarer: