lördag 2 juli 2011

Jag har gjort det igen. Gjort en höna av en fjäder. Jag blåser upp allt gånger hundra och sen i slutändan visar det sig att alla idéer mina hjärna skapat är bara rent skitsnack på grund av min osäkerhet. Detta fenomen kan liknas med när jag stoppar ner handen i väskan och inte hittar plånboken på stört och blir då manisk och skriker att den är borta. Den ligger 99 gånger av 100 i min väska men jag har inte tålamod att hitta den och freakar då ut istället.

Igår var jag ute i Camden med grabbarna och pratade faktiskt med en av deras tjejkompisar, go Cissi. Har träffat denna fågel hundra miljoner gånger men aldrig pratat med henne. Vi klickade efter att jag sagt: sorry i havent talked to you before but I hate girls. och hon svarar: I hate girls too. Sen gick vi på toaletten och fyllensnackade och tog några shots.
Ja dessa jävla shots. Tror jag hävde i mig 5-6 stycken och huvudvärken kom som ett brev på posten imorse.

Inga kommentarer: