söndag 3 juli 2011

rudolph

mår bra? Nej!

Igår åkte jag till Soho och mötte upp en vän för några öl, men fasiken vad sliten jag var. Inte ens kopiösa mängder shots kunde få mig på benen. Runt 22 åkte jag till Camden och mötte upp resten av gänget, samma crew, samma ställe och samma bord. Två öl senare satt jag på sista tuben hem till Mill Hill. Förmodligen mådde skit igår och mår skit idag för jag käkade verkligen ingenting igår. Drack en kaffe till frukost och det var allt. Jag hatar mig själv för att jag slarvar med maten på bakfyllan. Tur att Elin kommer tillbaka, hon ser minsann till att det finns mat i min mage jämt. Ska börja kalla henne för Mat tanten Elin.

Uppdatering om spindeln, han heter iallafall Rudolph och vi leker kurragömma. jag smyger omkring i huset med skor på fötterna och Scotts massiva kängor i handen i väntan på att Rudolph dyker upp så jag kan avliva fanskapet. Dock tror jag att jag komma att drabbas av Stockholmsyndromet. Vi får se.

3 kommentarer:

N sa...

Hihi :) Spara Rudde tills jag kommer så ska han få se på en hård man. Stockholmsyndromet slår mig dock också varenda gång jag ska avrätta Frank. Skit-Stockholm.

. sa...

Avrätta Frank? Varför skulle du göra något sådant?

N sa...

Varje fredag har jag tillåtelse att avrätta honom, så får han avrätta mig varje söndag. Men vi drar ju oss ur. Det får oss i alla fall att uppskatta livet och varandra lite mer.