lördag 9 juli 2011

vi var skitnyktra igår. verkligen.

jag och fröken Elin satte oss på tuben ner till leicester square och mumsade i oss dumplings innan vi köpte biobiljetter till Bridesmaids. Filmen var riktigt rolig. Jag hade klarat mig utan det förutsägbara sluten och uppenbara tvisterna men humorn var på topp.Jag kan lova att det var inte ett öga torrt. Sminket var ett minne blott när filmen var slut.

Innan vi visste ordet ramlade vi in på Camden Head runt 1 snåret och hävde öl och jägerbombs och blev kanoners. SÅ gick det med vår nyktra fredag. Vi var där i två timmar och det hann hända en del grejor. En händelse som aldrig kommer lämna mitt minne är när jag sitter med en manlig vän i en busskur och snackar och finner en gubbe tittandes på oss med kuken hängades utanför gylfen medans han leker med den.

Vi dansade så svetten rann nerför ryggen och när krogen stängde hängde vi med grabbarna till fyllekäk ställe och runt 4 snåret hoppade vi på bussen hem och innan vi visste ordet av satt jag och Elin högt uppe i ett träd och filmade oss medan vi spelade Bad Things med Jace Everett.
Bilder kommer snart. NU ska vi till Regents Park och hänga i det fina vädret.

Inga kommentarer: