måndag 12 september 2011

jag känner mig som en sekretessbelagd journal. jag besitter massa ilska/lycka/frustration som jag inte kan ge utlopp för pga av brist på tjej kompisar. justprecis. jag har inga människor med mens kvar i min Londonska vänskapskrets, det är bara massa penisar och jag känner mig väl inte så där dunderbekväm med att prata flytningar, mens, p-piller, killproblem med dom inte.
jag har väl några penisrika vänner hemma i sverigeland som får stå ut med detta i mitt sällskap men jag har testat deras gränser massa gånger gällande kvinnliga äckel attribut och vet mycket väl vart gränsen går. men det är ju inte direkt som dom kan ge konkreta tips tillbaka heller. här borta håller jag gärna mina grabbar på grabb hyllan dock. dom är så mycket fotboll här så det känns för banbrytande att klämma in en kommentar om hur mycket mensvärk man har eller det är nog dags för ett gynekolog besök snart. he he he he.

någon gång i oktober kommer jag hem och då vet ni vilket ämne som står på agendan brudar!!!!!!!!!

Inga kommentarer: