onsdag 7 september 2011

noll koll kokosboll.

av någon anledning har jag fått för mig att denna familj är ett gäng virrpannor som inte skulle märka om en teve försvann i deras hushåll. jag har mot min vilja fått motsatsen bevisad. av både herrn och frun i huset. fan.
jag orkade inte stryka Scotts helvetiska förbannad jävla skitskjortor på några dagar och insåg att om detta ska fortskrida måste jag gömma skjortorna, vilket jag gjorde, i min garderob. morgonen därpå när jag klär på lilltjejen kommer Scott in och frågar om jag sett till hans skjortor. jag fick en smärre hjärtattack. vad i hela fridens namn? karln har cirkus 40 skjortor i sin garderob och han uppmärksammar frånvaron av tre av dom. jag blev mäkta imponerad och spottade ur mig nån halvlögn.
skjortorna är i dagsläget strykta och jag fick gräva fram mina andra "jag orkar inte stryka de här skiten" gods ur min garderob för att undvika ytterliggare en konfrontation.

ps. ibland när jag jag inte orkar stryka vissa svårstrykta plagg brukar jag slänga tillbaks det i tvätten och sen två dagar senare står jag där med plagget på strykbrädan igen och ångrar att jag inte strök det två dagar tidigare. ds.

Inga kommentarer: